Politică de garanție

  • Procedura de acordare: Fenix asigură servicii de garanție simple, rapide și complete pentru toate produsele sale. 
  • Revânzătorii vor fi responsabili pentru clienții lor. Clienții trebuie să contacteze revânzătorii sau distribuitorii de unde au cumpărat produsul Fenix în cazul în care constată o problemă, în baza certificatului de garanție și a documentului de achiziție. 


Perioade de Garanție

  • 15 zile – înlocuire gratuită: Fenix va înlocui produsul cu unul nou în 15 zile de la achiziționare pentru orice defect din fabrică sau problemă întâmpinată în timpul utilizării acestuia în mod normal. Înlocuirea va avea loc cu un produs din același model. În cazul în care produsul a fost retras, clienții vor primi unul asemănător. 
  • 2 ani / 5 ani – reparații gratuite: Fenix oferă reparații fără nici un cost, timp de 5 ani de la achiziționare, pentru produsele ce prezintă probleme, utilizate în mod normal. 

Garanția este diferită în funcție de categoria produsului:


TIPUL PRODUSULUI

GARANȚIE OFERITĂ

Lanterne de mână, frontale, pentru bicicletă sau camping care includ/nu includ acumulatori, însă nu încorporați.
5 ani
Lanterne de mână, frontale, pentru bicicletă sau camping care au în structură acumulator încorporat
2 ani
Acumulatori, încărcatoare inteligente, prinderi, ansamble comutatoare 1 an


În afara produselor și accesoriilor menționate mai sus, celelalte articole sau părți oferite gratuit de către Fenix nu sunt acoperite de garanție (ex: Șnururi, Huse, Garnituri etc.).

  • Suport permanent: pentru produsele trecute de perioada în care reparațiile sunt gratuite, asigurăm repararea, însă contra-cost, taxele fiind transmise de distribuitor către client înaintea realizării reparației. 
  • Garanția extinsă: Fenix sugerează clienților întregistrarea produselor cu numărul serial pe site-ul oficial: www.fenixlight.com. În acest mod, beneficiază de o extindere a garanției cu 6 luni, din momentul înregistrării cu succes. 
  • Solicitarea post-garanție: Solicitarea  serviciilor de service post-garanție adresată distribuitorilor sau dealer-ilor Fenix se face în baza cardului de garanție Fenix completat, însoțit de documentul de achiziție.  Distribuitorul sau dealer-ul va presta serviciile de service ce vor fi ulterior suportate de către producător. 

Pierderea garanției în următoarele situații:

  • Utilizarea produsului în alte activități decât cele pentru care a fost conceput
  • Defecțiuni rezultate prin lovire, izbire, aruncare sau alte operațiuni cauzatoare de defecte mecanice.
  • Scurgerea bateriilor
  • Alte defecte sau distrugeri cauzate de operațiuni ce se regăsesc în certificatul de garanție prezentat de producător. De exemplu, în specificațiile produsului este menționat  faptul că dezasamblarea capătului sigilat al lanternei va produce distrugere, pe care garanția nu o acoperă. 
  • Alte defecte sau distrugeri ale Led-ului în urma comportamentului utilizatorilor, ce nu țin și nu pot fi controlate de către Fenix. 

Pentru a face o revendicare în cazul unei garanții, contactați departamentul nostru de service.

*Solicitările de garanție și service trebuie făcute în scris, electronic (la adresa de e-mail: office@adventurelight.ro) sau fizic (la adresa: Piatra Neamț - Bulevardul Decebal, Nr. 35, Bl. İ4 - Cod poștal 610076 – Județul Neamț, NEAMȚ) cu informații precum: Numele cumpărătorului, denumire produs și modelul acestuia, numărul serial, data achiziționării și defecțiunea pe care o prezintă.